středa 17. září 2014

Tak jsem zpátky :) aka. Ari v Japonsku

Ahoj všichni,
jak se máte? Doufám že dobře,a že nejste nemocní jako já. Doufám že ve škole si vedete dobře :D No ale pojďme radši k článku :)
 
Takže,tenhle článek bude spíš o fotkách. Ari byla v Japonsku na koncertě, a mezitím bylo vyfoceno pár hezkých fotek Ariany. Ona je fakt tak krásná! Jinak se strašně omlouvám za to že se ozývám asi po půl roce. Pojďme si shrnout to co se za tu dobu u Ari změnilo či co je nového. Takže jako 1. jsou nové písničky a to je Problem,Break Free a Bang,Bang. A nové Album - My Evrething. Další věc je z mého pohledu změna. Ano,podle mě se ARIANA změnila- už to podle mě není ta slušná Ari co byla o Vánocích. Ano je jí už 21 a už to není ta malá Ari. Jde o to že prostě to jak vypadá v klipech už není to co bylo. Ano asi mě nepochopíte,ale mě se zdá trochu jiná.
 
Další co už jsem zmiňovala že Arianě je už 21! Ano,už 21. Nemůžu tomu uvěřit, kdysy hrála na Nicku v iCarly a Victorious takovou rusovlásku Cat :) A teď? No podívejte se na ní sami,a napište váš názor ;)
 
 
 
 
Tak už pojďme na ty fotky :) <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Žádné komentáře :

Okomentovat